THEME
Shout Here!
Posted at Thursday, May 12, 2011, Leave Your Sparkle[s] (0)
ish,, minggu final exam nih btul2 watkan aku susah ati.. 
boleh dikatakan resah gelisah ala mak esah gtu.. huuhuhuhu
selagi exam tak finish selagi tu la aku rase resah je..

bile sebut je pasal exam terlintas di fikiran aku tentang EXM di ALAM akhirat + kubur nanti..
adakah kita sudah benar2 sedia untuk menghadapi hidup di sana nanti??
aku tertanya-tanya pada diri sendiri..aku sangat risau akan exam di dunia,tapi adakah aku dah cukup bekalan dan ilmu untuk dibawa ke "sana" nanti??

setiap insan inginkan ketenangan ketika berada di sana nanti..
jika bekalan yang dibawa itu mencukupi, sudah pasti kita akan merasa ketenangan ketika di sana..
ini tidak, bekalan kureng bukan nak tmbah, lagi kurengkan ada la.. (bkn mengata org laen,,diri sendiri juga tidak sempurna)..

perubahan dalam diri dari masa ke semasa adalah perlu untuk kehidupan seharian kita dan juga kehidupan di sana nanti.. perubahan yang baik dari segi fizikal dan juga mental akan membuatkan kita lebih yakin dengan diri kita dan juga dapat mendekatkan diri kepadaNYA yang mencipta kita..
NEWER POSTOLDER POST