THEME
Shout Here!
Posted at Monday, July 04, 2011, Leave Your Sparkle[s] (0)
2 JULY 2011
Ia adalah detik yang indah bila dapat memiliki sesuatu yang kita inginkan..
walaupun hanya mainan, tapi ia amat bermakna bagi aku..
dua buah mini cooper s (kfc) yang diberikan oleh angah aku..
sangat sweet.. thanks a lot to my angosh.. heheh

aku tersenyum lebar sambil memegang mini cooper s tersebut..
terasa itulah saat paling indah dalam hidup aku.. :)

4 JULY 2011
ketika dalam perjalan menuju ke ibu pejabat MARA,
papa bertanya pada aku "kak shila pernah masuk terowong smart?"
"belum." kata aku.
"kalau macam tu, hari ni papa bawak kak shila masuk terowong smart."
aku senang, papa sudah mengetahui sejak dari kecil.
bila naik kereta nak balik kampung, pasti aku akan bertanya bila nak masuk terowong. (ayat skema yang tunggang langgang.. heheheh)
ianya satu detik yang manis buat aku.. huuhu
NEWER POSTOLDER POST