THEME
Shout Here!
Posted at Tuesday, July 26, 2011, Leave Your Sparkle[s] (4)
aku seorang pengkhianat...
aku pasti kamu tidak akan percaya pada aku lagi..
kerana aku telah memungkiri janji..

I'VE BROKE THE PROMISE!
SO STUPID I AM!
FORGIVE ME.....
FORGIVE ME~ 
THAT'S THE ONLY WORDS THAT I WANNA TELL YOU~

sekali mengkhianat.. selamanya tetap akan jadi pengkhianat..
aku tidak akan mengharapkan kepercayaan kamu..
tapi aku hanya memohon keampunan darimu..
selagi kamu tidak memaafkan aku.. aku akan merasa bersalah sampai ke akhir nafasku..
aku lemah dalam memegang amanah.... 
semoga kamu tidak akan pernah mengamanahkan sesuatu perkara pada aku lagi.. 
jika kamu berat memaafkan aku, tidak mengapa.. aku mengerti akan kesalahan yang telah aku lakukan..
tetapi perkataan MAAF tetap akan meniti di bibir ini..
akhir kata... ~AKU MEMOHON AMPUN, DARI HUJUNG RAMBUT SAMPAI HUJUNG KAKI~ halalkan segala apa yang telah kau beri pada aku.....
NEWER POSTOLDER POST