THEME
Shout Here!
Posted at Sunday, December 11, 2011, Leave Your Sparkle[s] (0)

AXEERA... Satu nama yang tidak asing lagi dalam hidup aku.. Sudah 10 tahun aku mengenali dirinya.. 
(bosan guna ayat formal.. hahaha) 
kitorang memang rapat.. dah macam adik beradik.. dia sangat sayangkan aku, and aku pon sangat sayang kat dia. kitorang pernah tinggal sebumbung.. dia jaga aku macam adik dia sendiri. Dia tak pernah bezakan aku dan adik dia. 

Dia selalu ada dengan aku tak kira la, happy atau sedih. Mak dia pon dah macam mak aku sendiri.. tiap kali cuti sem, dia selalu ajak aku pergi rumah dia.. cuma aku je kadang2 busy semacam sampai nak jenguk diorang pon tak menyempat.. sorry yunk ye.. hehe..
kadang2 bila aq tension duduk kat rumah, aku akan meminta ibunya untuk menjemput aku.. (suka susahkan orang kan aku ni?) tapi ibunya tidak pernah merungut..malah senang dengan kehadiran aku, selalu ajak datang rumah, makan, tidur kat rumah dia..langsung tak kisah.. budi dan jasa baik dia terhadap aq, tidak ternilai lagi..

Alhamdulillah, sehingga kini hubungan kami tetap baik dan tetap menghubungi antara satu sama lain walaupun jarang... macam yang aku cakap, walaupun kami tidak contact, tetapi kami tetap ada antara satu sama lain.. tetap saling mengingati.. and aku berharap agar hubungan persahabatan kami akan berkekalan hingga ke akhir  hayat kami.. Aku doakan agar dia berjaya dalam hidupnya..aku juga doakan dia bahagia di samping insan dan keluarga tersayang.. amin.. (^_^)
NEWER POSTOLDER POST