THEME
Shout Here!
Posted at Friday, December 02, 2011, Leave Your Sparkle[s] (0)
bulan holiday utk sem ni akan jadi bulan yang sgt tidak memberuntungkan bg aku..
segalanya menjadi huru hara setelah kehadiran dia di sini utk kesekian kalinya..

aku tidak akan senang duduk dengan adanya dia..
dia takkan pernah membuat kami senang dengan kehadirannya..

kali ini aku sangat tertekan dengan perlakuan dia..
kenapa dia tidak pernah puas dengan apa yang dia lakukan?
kenapa harus aku yang menjadi mangsa hasutan dia??
aku tahu aku insan yang lemah.. tidak perlu lagi engkau tindas...

aku penat dalam mengharungi hidup ini..
aku sedih... hanya aku sahaja yang merasai..
kau tidak akan pernah mengerti.. kerana engkau seorang insan yang tiada belas kasihan terhadap seorang manusia yang bernama AKU...

api yang sedang marak,engkau menyimbahnya dengan petrol...
engkau memang kejam.. tidak cukup baikkah kami terhadap engkau??
apa masih tak cukup makanan yang kami berikan kepada engkau selama ini?
engkau memang takkan pernah sedar terhadap semua itu..
engkau manusia yang tidak pernah kenal erti syukur..

Labels:

NEWER POSTOLDER POST