THEME
Shout Here!
Posted at Wednesday, January 09, 2013, Leave Your Sparkle[s] (0)
Alahai.. sweet mweet pulak dua orang alien ni ha. hahah  XD



Herm.. nampaknya bermula pada 7th January, sudah tiga hari saya masuk ke rumah ke dua saya. (kolej).. Penat sangat rasanya bila jadi class representative.. Information nak kena updatekan if ada exchange masa.. uwaaaa!!!!! Tak nak jawatan tu,, bagi la kat orang lain.. I dah pegang 4 semester dah taw.. kasihanilah hamba.. T__T

7TH JANUARY?? WHAT HAPPENED ON THAT DAY?
Hermm... Woke up untuk subuh and kemas - kemas barang untuk pulang ke kolej dengan kemalasan yang tahap menggunung memang menyakitkan jiwa. Masa pendaftaran difixedkan bermula 10 - 11 pagi sahaja untuk student semester 4-5.. erghh!! Waeyo?? Suddenly papa ada meeting dengan Ketua Pengarah untuk membangkitkan issue Outstation yang menyerabutkan harinya, aku hanya boleh kata " errr, takpe, sempat maybe.." dalam hati tuhan saja yang tahu, jika lambat pendaftaran kena denda. haishhh.. serabut rasa. 
Aku menunggu kepulangan papa dari office tak jugak sampai, sehinggalh pukul 9.30 pagi.. Fewh!!! Rushed!!  Cepat - cepat ambil barang - barang masuk boot kereta. Tepat pukul 11 pagi aku sampai di perkarangan dewan kolej..and fortunately, pendaftaran masih dijalankan.. fewh!! Selesai saja pendaftaran, aku pulang ke rumah kesayangan aku yang berhampiran dengan kolej. Sedang asyik berjalan seorang diri, ajip and ayim mengajak aku dan sally ke Shah Alam untuk setting site landscape design. Dengan berbaju kurung, aku pergi macam tu je buat kerja site. hahah XD 

PERKARANGAN MASJID SHAH ALAM.. OH MY SPECTACLE!!! 
Snapping panoramic photos of the site, measuring.. Ha'ah,, measuring site dengan berbaju kurung. Hebat tak? Susah nak jumpa contractor masuk site dengan baju kurung and pegang measuring tape untuk measure tapak. Fewh! Gila penat. T_T Settled je measure site, aku berjalan dengan kepenatan menuju ke paip air yang ada dekat situ, sangkut spec pada baju kurung and tunduk untuk cuci muka.. SUDDENLY!!! OH MY SPECTACLE!! LOOKING DOWN AND IT'S TOTALLY DROWNING IN THE DRAINAGE HOLE YANG DIPENUHI AIR YANG SANGAT SMELLY.. What the blackberry??????? 
Kepala aku dipenuhi semak samun, fius otak mula terbakar, memikirkan seribu satu cara untuk ambil spec tu balik. *buta lah aku balik nanti* Fortunately ada ajip *sally's boyfie* tolong ambilkan.. dengan air yang ada pada spec tu, buat aku nak muntah. Ya Allah bau dia.. wangi yang amat!!! -.- *Nasib dapat ambil, kalau tak.. aku tak tahu apa akan jadi dalam kelas bila aku tak pakai spec..* T_T Moment yang sangat funny and sengal bagi aku, lawak pulak bila ingat reaction aku masa tengok spec tu jatuh dalam lubang longkang besar tu. o.O hahahah XD

and.....herm.. Hari ni 9th January, papa baru sahaja settled operation.. Hopefully papa baik - baik saja. Amin. Sorry papa, kak shila tak dapat balik tengok papa dekat hospital. Hope papa faham.. Kak Shila doakan papa cepat sembuh!! Amin Ya Rabb. Hwaiting! 

Itu saja untuk malam ni. Sekian dan selamat membaca budak! :D Assalamualaikum. 




NEWER POSTOLDER POST