THEME
Shout Here!
Posted at Wednesday, January 02, 2013, Leave Your Sparkle[s] (2)
Dong Ho Ukiss

ELi Ukiss



BaekHyun EXO
Luhan's Position converted to DongHae SuJu 



Sehun EXO 
#KPOPPERS LOGO FOR MY SHIRTS :D

MY ABILITIES... ARTS! 
So.. bila sebut saja tentang abilities, everyone has their own abilities.. :D Singing, dancing, and bla bla bla.. and ada certain tu dia ada everything.. haha.. and mine adalah MELUKIS! :D I love to draw, sketch, .. I love it! You know, my daily life won't complete if there's no pencil and sketch book. :D They're my lovely friends that will always keep me company! ^ ^ 

MENGISI MASA LAPANG..
My free time? Will be spent dengan lukisan! haha XD Assignment pun lukisan, hobi tu tak payah cakap lah.. memang melukis, menconteng.. haha. My notebooks akan jadi mangsa contengan bila dalam kelas. Sometimes tak dengar pun apa yang madam membebel kat depan, sebab khusyuk sangat dengan menconteng. haha.. 

KENAPA SAYA SUKA BAGI #KpopSketchRequest TO MY FOLLOWERS?
It's not because of show off dengan ability saya, tapi bila saya rasa senang dan suka dengan seseorang tu, saya akan bagi something yang special untuk diorang.. Saya nak bagi kapal emas sebijik memang lah tak mampu kan, so saya bagi lukisan sebagai tanda terima kasih pada diorang kerana friendly and sangat sweet! To followers #Twitter yang saya tak bagi tu janganlah terasa ya, sebab sekarang saya tengah busy dengan assignments, so tak dapat nak buat sketch untuk korang.. Hope korang tak kecewa dengan saya :D You all confirm pelik kan? Kenapa K-idols saja yang ada kata atas tu.. Sebenarnya banyak lagi sketch collection saya, ada yang 3D, Portrait, Anime, and bla..bla..tapi collection tu ada dalam gallery blog saya.. hehehe.. Art-of-life-gallery.blogspot.com dan blog tu sudah sangat lama saya tak update, jika ada masa terluang InshaAllah.. 

NAK TEMPAH? NAK ORDER? NAK REQUEST? 
Untuk sebarang tempahan atau sebagainya, bolehlah DM saya punya twitter.. Itu pun jika You all berminat. hehe :D If not, it's okay.. Saya bukannya nak paksa You all buat tempahan.. hehehe Ianya sekadar pemberitahuan. kekeke.. 

Rasanya, itu sahaja buat hari ini.. Selamat Malam.. Assalamualaikum.. XD 


NEWER POSTOLDER POST